Ursäkta!!

Måste börja med att be om ursäkt för att det tog lite för lång tid för mig att göra mitt första inlägg om min praktik nu i höst som kommer vara i 5 veckor, är inne på min andra vecka för er som inte visste. Det är nämligen så att jag hade glömt bort mitt lösenord för bloggen så därför har jag inte kunnat blogga, men nu äntligen så kom jag in! Ja, det var då ett bra tag sedan sist jag bloggade och nu har jag börjat mitt sista år på gymnaiset och då är det ju så att jag är i den gruppen/klassen som fick börja med den korta perioden på hösten. Och jag praktiserar på Scandic Plaza här i Umeå. Första veckan var jag på våningsservice för er som inte vet vad det innebär kan jag kort och gott säga städet. Jag och städ har väl aldrig riktigt gott hand i hand, även om jag skrev efter mina 4 veckor på STF att jag hade fattat tycke för städet MEN det beror på att det var väldigt mycket mindre rum att städa än vad det är på Plaza. Och jag kan säga att min rygg och mina fötter var inte i toppskick efter dessa dagar, men jag insåg något och det var att jag är riktigt imponerad av de människor som jobbar dagligen med att städa efter andra för det är riktigt slitigt må jag säga. Personalen i städet var otroligt trevliga och hjälpsamma, jag och att bädda hotellsängar gick inte riktigt ihop från en början och jag blev nästan irriterad på mig själv för att jag aldrig fick det att se bra ut men tills slut så fick jag kläm på det. Jag hade då iallafall en bra vecka i städet må jag säga och det var nog mycket pga den suveräna personalen.
 
men nu ska jag slänga upp lite bilder och sen tänkte jag tyvärr säga att ni får info om vad jag sysslar med denna vecka på fredag då jag kan berätta mer utförligt!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp