Tisdag, eftermiddagspass = stressigt!

Har för cirka en timme sedan kommit hem efter en hård arbetsdag. Det har varit ett väldigt stressigt och intensivt arbetspass idag och det känns redan i fötter och ben samt rygg. Men det betyder att jag har haft fullt upp idag vilket jag verkligen har haft och jag jobbad även över cirka en kvart för att det var så mycket som jag kunde hjälpa till med. Iallafall så har jag städat inprincip enda sedan klockan ett till kvart över sju med middagspaus och någon enstaka rökpaus emellan åt. Har sprungit upp och ner med tvätt och även fått packa ihop två resenärers resväskor pga byte av rum för att dessa två personer hade valt att stanna längre men hade kommit i sista sekund då det rummen det bodde på var redan bokade dagen det skulle checka ut. Så jag fick packa ihop deras grejer för att vi inte fick tag i dessa två personer och deras arbetskamrater hade svårt med det engelska språket medans de som hade rummen var och jobbade. Det som även var lite drygt var att det inte skulle komma tillbaka förrän klockan sju vilket vi fick fram av deras arbetskamrater efter att vi hade stått och försökt fråga dem x antal gånger men när vi inte kunde deras språk och dem kunde inte vårt så blev det svårt med kommunikationen. Men det två som behövde byta rum kom till slut och det talade mycket bättre engelska än de andra så det fixade sig till slut och jag hann städa ur rummen och blev klar med allt kvart över sju vilket inte var så hemskt mycket övertid och jag hade ändå ingen brådis hem så det gick bara bra. Imorgon jobbar jag förmiddag samt resten av dagarna denna vecka så det känns himla skönt eftersom jag tycker det är roligast att jobba på morgonen och fixa med frukosten! 
Det var allt för mig idag, ha d gött!

Juste tänkte bjuda på bilder från igår då Hanna kom förbi och bjöd på tårta! Gud så jag hade saknat henne. 





Sista bilden visar hur mycket jag älskar denna kaffemaskin som förgyller dagarna lite extra mycket hehe!
Allmänt | |
Upp