STF

Igår började min praktik på STF vandrarhem i Umeå, i söndags var jag så himla nervös och kunde knappt somna och tanken på att jag skulle stiga upp klockan 5 gjorde saken då ännu värre men till slut somnade jag och vaknade upp och var ändå otroligt pigg för att vara jag. Efter jag hade käkat och fixat mig så promerade jag till praktiken och det som är så himla skönt är att det tar cirka fem minuter för mig att ta mig dit, lyxigt värre haha. När jag väl var där uppstod ett problem, hade ingen aning om vart jag skulle gå in men det löste sig till slut efter en gnutta panik och stress så öppnade Pernilla hon jag skulle jobba med för dagen och jag kom i god tid så det gick ju ändå bra. Under första dagen på min praktik så fick jag mest se hur det gick till, fick även hjälpa till med frukosten och vika tvätt samt städa tre stycken rum. Och jag är redan efter en dag hur nöjd som helst! Sjukt trevlig personal och trivs redan som handen i handsken. Idag börjar jag klockan ett och slutar 19.00 och jag är sjukt motiverad och taggad inför lite arbete! 
Men nu ska jag fixa i ordning mig och ladda upp inför lite arbete, men ska uppdatera bättre och noggrannare ikväll om jag inte är allt för trött haha. 

( tyvärr hade jag inte tiden att fota igår eftersom jag kände att ta upp mobilen första dagen på praktiken för att fotografera inte var min prio ett plus att jag ville fokusera och hänga med i allt Pernilla berättade och lärde mig ) men ska försöka ta lite bilder idag! Kramar 
Allmänt | |
Upp