Första veckan på STF

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering på denna blogg. Men har varit så himla trött under veckan och inte känt för något annat än att vila. Men nu är det helg vilket innebär att jag har tiden att samla nya krafter inför andra veckan av praktiken. Under första veckan har jag fått lära mig en hel del nya saker tillexempel hur man stryker lakan och viker det sedan snyggt och ja det låter simpelt men för mig som inte har sysslat med sådant hemma har det varit en utmaning men samtidigt väldigt lärorikt eftersom det är så pass viktigt att kunna när man snart dessutom fyller 18 år och ska bli myndig , för hur vettigt låter det egentligen att en 18åring inte kan stryka tvätt? Haha. Jag har även fått lära mig mycket om städning och trodde aldrig jag skulle tycka att det var kul att städa men ärligt talat har jag fattat tycke för städning?! Jag är iallafall hur nöjd som helst över min första vecka och känner mig så glad över att jag valde STF som min första praktik. Tiden har bara svept förbi och har alltid haft någonting att göra vilket jag tycker är bra för att annars hinner jag bli så rastlös. Kan erkänna dock att jag har känt av i både ben och fötter över att jag har varit igång hela tiden, men det är ju ett gott tecken! Jag har även börjat uppskatta tidiga morgonar vilket jag aldrig ha gjort förr. Jag ska bli bättre på att uppdatera dagligen så jag minns alla grejer jag har gjort men tills dess så slänger jag upp lite bilder från denna vecka :








Allmänt | |
#1 - - Stefan...:

Härligt, keep on blogging!!!

Upp