Sommarlov!!

Ja som ni nog alla har förstått så har jag gjort min sista vecka på praktiken på STF, vilket är väldigt tråkigt eftersom jag trivdes så pass bra där! MEN jag ska inte hänga läpp över det för jag har en överraskning att berätta för er, idag då jag anlände till jobbet frågade Heléne lite mystiskt om vad jag hade för planer i sommar så jag berätta då att jag jobbar ju nu deltid på online och då frågade hon hur ofta och det är ju bara två pass i veckan ungefär så det är väl ganska lugnt, då frågade hon om jag var intresserad av att extra jobba på STF under sommaren när det behövdes hjälp och jag tvekade inte en sekund!! Jag sa direkt ja och hela jag fylldes av glädje. Jag har gått och skaffat mig två extraknäck för denna sommar och vem vet vad som händer sedan! Jag är bara så glad och stolt just nu över mig själv, att jag har kommit till punkten i mitt liv då jag ser möjligheter för framtiden och känner mig lycklig. Ifall jag hade fått frågan för ett år sedan om framtiden hade jag nog svarat i stilen vet inte, inget men nu står jag här idag med två jobb under sommaren. Har växt så otroligt mycket under de senaste månaderna och jag är så glad över det människor som trott på mig hela vägen då jag knappt kunde tro på mig själv. Men just nu känner jag mig självsäker och hoppfull. Jag tror att ifall folk visste vilken resa jag har gjort under dessa två år på gymnasiet så hade alla tänkt wow, hon är en kämpe. För just nu känner jag mig själv som en riktig kämpe. Och jag hoppas ni andra som har haft eran praktik, kan känna er nöjda också över eran insats för jag menar HT13 levererar ju!! 
Nu ska jag tacka för mig och önska alla er en otroligt fin sommar 

Mycket nice tårta 
Allmänt | |
Upp